Rapport fra Oslo...

Tjo!
Sitter i Oslo och uppdaterar om helgens bravader fram till nu.

Helsingborg var kanon, om an kort. L's foraldrar ar fantastiska - supertrevliga och omhandertagande!
Blev hamtad vid tåget och fick mat och sovplats. Mer kan man inte begara!

På morgonen for jag, L och M ivag med bussen till Hbg-central for att ta farjan over till Helsingor, och darifran taget till Køpenhavn.
Grymt vacker stad, men knepigt att hitta till teatern om man inte kande till var den låg.

Dansade Fosse-jazzprov och rok ut ganska omgående. Inte speciellt besviken alls. 90% av de tjejer som hade gatt vidare var cirka 10 cm langre an mig, milalånga ben och storlek 32.. så jag e glad andå.

Degade runt resten av dagen med M och E, o hoppade pa nattbussen till Oslo kl 21.30.
Sov faktiskt helt okej hela vagen från Goteborg till Oslo, så några timmars somn blev det ju!

M's pappa hamtade och korde oss hem till lagenheten dar jag sitter nu. Vi sov nagra timmar till, handlade lite frukost, hamtade E och I pa stationen och slangde ihop lite aggrora och rundstycken och degade lite till innan vi borjade gora oss iordning for att aka in och se Wallmans.

Såg bara tre timmar av showen då tjejerna som ska upp och soka imorgon behovde komma hem och få sova. De tre timmarna lamnade definitivt ett sug efter mer.
Fantastiskt trevlig personal och duktiga artister.

Imorgon ar det upp och hopsa ganska tidigt. Ska forsoka gora lite vett och dessutom hinna flytta over mina grejer till D's lagenhet - lite narmare in till centrum och audition på måndag då!

Nu e det dock nattinana som galler..

Sweet dreams!

Kommentarer:
Postat av: jesper m.

kör hårt!

2007-02-18 @ 00:27:59
Postat av: Anonym

guud så avundsjuk jag blir, jag vill också åka runt och göra auditions.. nåväl, det kommer väl förhoppniongsvis, får börja med att sikta in mig på audition för pas (den 11 juni!!!!).. har föreställningar på skolan under veckan men hoppas att jag kommer kunna vara på dansforum lite iallafall.. hoppas vi ses!

2007-02-18 @ 18:01:49
Postat av: Chroniclemalk

Thank you for producing such a down to earth site.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits