Fullbokad helg... igen.

Att jag någon gång skulle ha en hel lugn helg har jag insett för längesedan att det inte kommer hända.

Denna helgen är det jobb på lördag lunch som gäller, och direkt från jobbet hoppar jag på bussen till Oslo igen - framme vid 22 trots allt så det är ju okej då hinner man sova ut lite iaf!
Ska bli spännande att se hur jag klarar av kollektivtraffiken denhär gången.. på egen hand! Yikes!
Tack och lov att norska är så likt svenska...och att norrmännen alltid är så himla trevliga.
Audition på söndagmorgon, och förhoppningsvis även måndagen om jag sköter mig på söndagens dansprov och passar in i mallen.
Fastnade för Oslo som stad, skulle inte ha nåt emot att jobba där ett tag... men hopplahejsan, kan ju likagärna vara x antal hundra sökanden på bara några platser - vad vet jag?

Wallmans var ju tydligen uppåt 1200 sökanden och cirka 20 platser att fylla... Vill inte ens tänka på vad den procentuella chansen att man kan få jobbet är.

Nu ska jag ta mig för och tänka igenom min packning för helgen - måste hinna tvätta, packa och städa lite till imorgon om jag ska få ihop det i helgen!

Nu är det nattinatti.
Ska förövrigt hämta min snygga lampa imorgon som kommit nu! Yay!
Och har jag tur så fixar P att jag får min säng imorgon kväll...
Och inom två veckor borde min soffa komma...
Sen kommer A hem och hjälper mig med hyllor...
TV-köpet är på G...

Whiie helt enkelt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits