Mobilt dilemma..

Har äntligen investerat i en ny mobil.
Tro mig när jag säger att det var på tiden.
Tro det eller ej, så är den faktiskt i massa rosa.
Den som känner mig vet att jag knappast äger många rosa ting.

Mitt stora dilemma nu är att jag har vissa sms undansparade på mobilminnet i den gamla nallen som jag gärna skulle vilja att de följe med simkortet, men det gör de inte.. och inte heller verkar jag kunna flytta över sms:en till simkortet på nåt vis..
Vad göra?

Memories people.. memories..

Kommentarer:
Postat av: J

Oo, blev det en Sony Ericsson Z610i kanske? Välkommen i rosa-klubben i sådana fall;)

Postat av: jesper

hejhej..
HPM är bra folk! vi har precis inlett samarbetet så det kan bara bli bättre o bättre..

vill absolut se Collage, hoppas jag kan..
kram på dig

2007-04-29 @ 17:51:40
URL: http://www.jmsjoberg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits