Romantikern i mig.

Igår fick min poesiromantiska sida lite stimulans.
Pratar givetvis om det underbara oväder som drog över Göteborg ganska sent igårkväll.
Att sitta och betrakta naturens krafter när de är så nära är helt fantastiskt och att somna till blixtar, dunder och hellregn som smattrar ner i backen får mig att må helt underbart.

Ungefär i samma vända trillade jag också in hos
Johanna av en ren slump och hittade en bild på mannen jag i mina yngre tonår (möjligen var det även tidigare än så det sändes?) idoliserade över alla andra.

Som ung visste jag inget vackrare par än "Zach och Kelly" alltså Mark Paul Gosselaar och Tiffany Amber Theissen, som på den tiden spelade i kultförklarade serien "Saved by the bell".
Än idag får jag mys-varningsrysningar när jag ser sånahär bilder:



Vem var din favorit när du var ung?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits