Klorin

Mina händer stinker klorin.
De stinker klorin av den anledningen att jag och fler glada töser under stora delar av dagen har stått och städat i elevköket i nya skollokalerna - däribland skrubbat en enorm kyl som kanske kunde haft ett värdigare liv hos sin förra ägare.
Äckligare skick hade varit svårt att tänka sig än det vi fick den i.

Skönt att vi äntligen flyttat, även om allt inte är riktigt på plats än.
Känns ju inte direkt hemma, men det kanske kommer.
Än så länge är allt bara för tyst, ljust och sterilt om man jämför med den klassiska bilden av en dansskola... (dvs: ingrodd svettlukt, lite träningskläder utspridda här och var, människor i varje hörne som sitter och stretchar och framför allt musik från alla håll och kanter.).

Har legat och fortsatt kolla på N's Vänner-dvd:er idag.
Blev bara tre avsnitt igår hos C. Sen blev det en massa Dream Theater-konserter på dvd istället! Inte mig emot - sååå längesedan jag hade tid att bara sitta ner och njuta av riktigt bra musik. Happy happy!

Imorgon är det lördag.
Sen är det söndag.

Sen måndag...
Tisdag..
Onsdag..
Torsdag..
Fredag...

..ja. Det är som satan vad tiden går!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits