Jag har tänkt på lite grejjer. Reflektioner från en julfest.

Har precis kommit hem från skolans julfest.
Har varit en utomordentligt trevlig afton där jag personligen har hunnit bli driven med i ettornas julspex (M - du rockade i rollen som mig!) druckit lite för många cider för faktumet att jag ska upp och jobba långis imorgon (men märk väl att stavningsförmågan fortfarande är på topp! ..balansen inte likaså.) och skrålat en sjuhelskottas många verser av lambo, martin i jorden och fader abraham på L's vis.

Har nu även hunnit reflektera lite över följande frågor:

- Varför det alltid känns konstigt att ta av sig högklackade skor efter en utekväll, men oftast rätt bekvämt att sätta på dem tidigare på kvällen?
- Varför bögar alltid ska hångla med tjejer på fyllan?
- Varför man trots en extrem mättnadskänsla sträcker sig efter ytterligare lite mat då den råkar finnas i närheten och vara god?
- Varför PAS-julfester alltid är sjuhelskottas fart på fram till och med middagen, och sedan dör ut ganska snabbt?

Tack ettorna för ett grymt spex.
Tack tvåorna för en grym julfest.

Och till M & M (varav bara en M lär läsa detta ever..) så GRATTIS på eran födelsedag!!


Kommentarer:
Postat av: Evangeline Lilly

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Postat av: Evangeline Lilly

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-02-06 @ 21:20:44
URL: http://evangelinelilly.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits