Hipp hipp hurra och lite annat smått och gott.

Idag blev jag ett år äldre än igår!
Hur nu det fungerar.

Ungefär mitt upp under ettornas musikalredovisning (som förövrigt var riktigt, riktigt imponerande) fyllde jag ringa 22 år.
Även om jag haft lite åldersparanojja nån gång under året, så insåg jag att jag fortfarande är ung när jag hörde att Wallmans inte låter folk under 23 söka. Tjena, liksom.

Lusselella var igår, och tänkte gå in och så fint beskriva hur våra företagsgig hade gått och hur duktiga årskurs ett och två var på skolans luciatåg/julkonsert, men bloggen strejkade ju uppenbarligen och jag blev inte insläppt. Småirriterande.
Därmed struntar jag att göra nån utförlig beskrivning, utan konstaterar bara att skolans tåg var över förväntan, och att de amerikanska klassikerna gjorde sig bäst (cheeeestnuts roooastin' on an ooopen fiiiire..).

Balettredovisning har vi haft idag. Sitter fortfarande med scensmink light och en hög knut i nacken kvar efter min strålande (haha) insats som krabba i 'akvariestycket' som jag kallar det.
Fröken Dascalu var i alla fall väldigt nöjd med oss och vad vi lyckats prestera på så kort reptid.

För att lyxa till det lite idag så är jag nu strax på väg för att få lite massagebehandling.
Lattjolajban.


Vill även passa på att gratta fröken J som fyller 22 idag hon också!
Ja, må oss leva!


Kommentarer:
Postat av: Patricktiril

thank-you for the good and valuable information on your site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits