Back in business!

    Är äntligen tillbaka på studiogolven och med på klass. Har fått börja dansa igen sedan i onsdags. Blir helt lycklig bara jag tänker tanken.
Plockade fram mina tåskor och skuttade runt lite i dem. Känns ovant när man inte burit dem på ett tag.

    Har råkat trilla över en ny skön skiva. Kelis' album "Tasty" innehåller en och annan riktigt skön låt. Har Ran att tacka för att jag upptäckte denna skivan - hon som koreograferat den läckra dans vi gör till spår 6 - "Flashback".

    Nu måste jag sova. Har som vanligt fastnat framför MSN. Löjlig jag är.


                                            Uttycket "Göra en Cindy" borde bli standard.
   
                            och har du missat "Idol" så fattar du inte alls vad jag menar.

Kommentarer:
Postat av: Pontus

Tasty... herre gud babe... den är ju gammal...
In Public och Milkshake... yeeeeeeääää!!

P

Postat av: Ebba

Hej! Tänkte bara fråga dig om vilket märke som du tycker är bäst när det gäller teknik skor? Jag hade bestellt ett par i rosa skinn men de fanns inte kvar på "Dans shoppen" för de tyckte att det var en ful rosa färg, vet dock inte vilket märke det var de hade där.

2005-09-23 @ 17:18:18
URL: http://www.ebblogg.webblogg.se
Postat av: Paulina

Pontus:

Förlåt mig för att jag inte är så himla hype hela tiden. =P

/PPP.

2005-09-23 @ 17:52:09
URL: http://paulina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits