Vilken dansdag det råkade bli...

Whii.
Energin på topp.
Har steppat, dansat modernt, haft teater (inkl. endel dans här också.. haha), dansat balett och tagit lyrisk jazz idag. Trots det har jag ork kvar.
Totalt oförklarligt.

Herr P konstaterade övertygat att någon hade stoppat uppåttjack i mina lussebullar jag åt efter lunch.
Jag är inte lika säker på det, men vem vet.

Måste även få berömma E för hans pirouetter om han råkar läsa detta i förbifarten.
Jag är imponerad - hade inte väntat mig det jag såg! Well done!

Borde sova nu. Måste dock hinna ta en dusch först och packa ihop alla träningskläder till imorgon, litar inte på mig själv att jag kommer ihåg väsentliga saker annars; är ju mer än en gång man glömt något av följande:

Topplista på saker jag glömmer hemma:
1) Trikåer
2) Sporttop/bh
3) Extra underkläder att ha efter man duschat
4) Handduk
5) Linne

Livet är inte lätt utan de grejjerna.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits