"Olycksfågel", eller "hör min klagosång".

Ja. Ni kan ju välja vilken titel ni gillar bäst.

Min jävla tå är inte nog med inflamerad, nu varar den också.
Och gör ont. Riktigt ont.
Fick dansförbud imorgon för telefondoktorn, och blir det inte bättre så måste jag gå till en läkare och få penicilin utskrivet så att den inte råkar svälla så man måste skära upp hela tån istället.
Snacka om lose - lose situation.

DDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMPPPPPPPPPPPPPPPPP.
Det är ju inte dirket så att man är sugen på att missa en skoldag såhäri början när alla nya övningar bara trillar in över en. Särskilt inte i balett o jazz.
Dubbeldamp.

I vilket fall som helst hade jag en sinnessjukt bra sånglektion idag, och ett trevligt snack med T över varsin glass efter skolan idag.
Sen att jag tänkt hinna baka idag.. um. ja.. nej.

Nu ska jag gå och bitterfitta mig en stund innan jag ska nana.


Kommentarer:
Postat av: Oskar Sternulf

Ännu ett skönt blogg-inlägg =D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits