Mycket dans och lite sömn.

Senaste dagarna, och även de kommande, är dagar i dansens tecken.
Känns som att man dansar dygnet runt - upptäckte häromdagen att jag till och med DRÖMDE dans medan jag sov..
Har dansat i skolan, lattjat lite efter skolan och dessutom repat lite för helgens uppdrag. Sinnessjukt kul, och under tiden man håller på är det ju inte direkt löjligt jobbigt... dock slår det tillbaka ganska kraftigt när man kommer hem och dimper ner i soffan/datastolen.
Huvudvärken som säkerligen beror till stor del på grund av vätskebrist är rätt påtaglig, och tröttheten i alla muskler är slående.

Inte nog med det så har man oftast ett och annat att göra när man kommer hem från skolan om kvällarna (fast jag antar att jag får skylla mig själv som kommer hem såpass sent och är kvar på skolan å stretchar/dansar/snackar skit istället för att åka hem..har man trevligt sällskap så har man!) och det tar ju sin stund med.

På tisdag ska jag förövrigt ner och se nya skolan. Är supernyfiken på hur det kommer bli - ryktet går att det kommer bli jättefräscht med grym ventilation istället för den vi har nu - tro mig, det behövs!
Särskilt dagar som denna när man först dansar balett, och därpå jazz.
Rans koreografi som vi dansade idag var helt övermänskligt bra för den delen..  har nog aldrig sett min klass släppa så mkt på sig själva och bara dansa från själen. Sinnessjukt vackert och bra!
Mermermer sånt!

Nu. Sova. Trött. Mycket.

Kommentarer:
Postat av: J

Dansa inte ihjäl dig darling... och najs wörk med texten och bilden du satt med igår;) Mycket duktigt!^^

2006-09-27 @ 23:45:45
Postat av: Vidarkathinka

Great site, keep up the great work


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits