Kärleksförklaring.

Jag tänkte bara jag skulle skriva en liten kort kärleksförklaring till mina underbara arbetskamrater.
Dessa människor förgyller mitt liv.

I ärlighetens namn så vet jag inte om jag hade klarat att behålla min mentala hälsa (eller kanske ohälsa?) utan detta fantastiska gäng, som kan lyfta upp en när man kommer till jobbet och är trött, ledsen eller förbannad.
Inga människor kan snacka så mycket snusk med den glimten i ögat, och få andra kan förstå allvaret som de gör, när det verkligen gäller.

Förövrigt lyckades fröken I, för första gången i mitt liv få mig att rodna idag. (Tydligen!)
Därmed lyckades jag också helt utan att mena det, skapa ett tillfälle som kommer sätta fart på djungeltelegrafen. Tjolahopp, så det kan bli. Ska bli intressant att komma in och jobba nästa pass!


Nåja. Tacka gudarna för goa kramar, tjuvnyp och allmänt käftslängande. Det är så befriande och behövs!

Kommentarer:
Postat av: Juliusgabrielle

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits