Fucked up feet och tandläkartorsdag.

Jag och mina fötter är officiellt ovänner.

Nu när nageltrånget äntligen börjat komma på plats och se ut som en tå igen, så är det väl självklart att nåt annat ska knasa.
Blåsor är ju inget ovanligt - men hur lajban är livet när man har en blåsa UNDER den första blåsan?
Gör ont i princip bara man andas ju.

Ah well. Lite smärta har aldrig skadat - sägs ju att smärta är en högre form av njutning och det har jag definitivt valt att anamma.


Söndagens strapatser på cha-cha-kursen var enormt roliga. Fick en hel massa hjälp med att hitta stilen och efter ett tag började det se riktigt bra ut! Nu gäller det bara att öva järnet fram till torsdag när vi ska ta klass igen.



Ska hinna med tandläkaren på torsdag också. Inte glömma! Känns som att det finns en risk för det  och det hade ju varit himla dumt.
Kostar ju massor med pengar att glömma såna grejjer såg jag också när jag var där sist - det är X antal hundralappar som ryker, och det känns inte alls kul som fattig student, så det är nog bäst att ta sig i kragen och vara där i tid (och betala multum mer för slutnotan istället antar jag..).

Bättre var det på den tiden när man var sexton och sprang hos tandläkaren alldeles gratis.
Hm. Ska nog sätta upp en tandläkarfond för mina kids när jag blir vuxen och skaffar familj.



Nu ska jag sätta mig och pilla ihop en skiva med lite rumba-musik!
Tjolahopp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits