Tequila, sångredovisning och planeringsdate.

Har packat hela eftermiddagen idag.
Har inte blivit någon direkt ordning för den sakens skull.

Träningskläderna är i alla fall i princip helt färdigpackade, med undantag för det som ska användas resten av veckan. Snålar rätt mycket med sådant i packningen också - känns som att garderoben kommer få sig en liten förnyelse i storstan ändå!

E, M och L har galen tequilakväll idag för att de har slappeförmiddag imorgon när vi har sångredovisning för skolan. Aningens bitter för att jag inte kan vara med själv, men samtidigt småfientligt inställd - ve dem om de kommer bakfulla till våran redovisning.
Fast who am I to talk.. känns som att jag gjorde mitt fair share av sådant under gymnasiet, och det ångrar jag ifs inte.

Ska träffa C imorgon efter skolan och planera lite resa också. Yippie. Blir bara mer och mer påtagligt att vi faktiskt ska iväg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits