Stolt ägare till en...

..brand new tvättmaskin!

Som de som varit runt mig senaste två veckorna vet, så la våran trotjänare till tvättmaskin av mitt upp i en stressig tvättdag.
Reparatören dömde våran älskade Miele till döden och därmed var vi så illa tvugna att gå ut och köpa nytt.

En jättefin Ariston nånting-nånting-nånting (serienummer) med alla möjliga lyxeffekter. Den kommer hem och blir installerad på onsdag. Yippie!
No more handtvätt.. maskinen har förövrigt ett handtvättsprogram.. haha.

Har även repat lite till nästa helg - koreografi och stämmor börjar sakta men säkert falla på plats.



Gårdagen på jobbet var.. lång, men trots det riktigt mysig.
Lunchen var ett smärre kaos - mässa + hockey = mycket folk.
Kvällen bra mycket lugnare - fick dessutom celebert besök av lite goa pojks som underhöll mig en stund. Mkt trevligt. Tackar för det.

Strax ska jag skölja ur den hårfärg jag sitter med i skallen just nu, fixa mina naglar (förstå! jag har TID över för att ta hand om mina naglar!!!) och kanske till och med lyxa till det med en långdusch...

Vilken härlig söndag!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits