Orangetonad helg och äppelpajsavslutning.

Helgens kaos har nästan blivit ett lugn.

Har under helgen varit och dansat på Världskulturmuseet i ett brandgult rum med porrbelysning.
Trångt, svettigt och ruskigt halkigt golv.
Kunde varit värre.
Hade i alla fall fem fantastiska 'kollegor' med mig.
Rent publikmässigt var det succé - folk nekades plats alla dagarna, vilket gav ett trevligt tryck på föreställningen som ville vända upp och ner på våra tankar om fördomars vara- och ickevarande...

Kvällarna under helgen har fyllts av en fjantfylla beroende mer på trötthet och matbrist (i fredags) än ett egentligt större alkoholintag.
Lördagen innebar som vanligt arbetsafton, och söndag spenderades med E, en dreadlockskam och äppelpaj med vaniljsås. Trevlig helg.
Bäst av allt var dock ändå att hinna få träffa M en liten kortis i fredags - tårarna bara rann på mig när jag träffade henne. Jag inser att jag är halv utan mina vänner...

Ny vecka har startat också som bekant.
Denna veckan kommer innebära full fart för mig, med bland annat tvättmaskinsköp, tjuvkik på nya skollokalerna och lite rep inför kommande helgers föreställning. Mer info om det snart!

Nu däremot är det nattmössan över öronen som gäller - annars lär jag ha svårt att komma upp imorgon!


Kommentarer:
Postat av: Terjenatasha

very intersting site ..congratulation..

Postat av: Terjenatasha

very intersting site ..congratulation..

2009-05-25 @ 08:28:23
URL: http://terjenatasha.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits