Som vanligt...

Som vanligt måste jag få påminnelse om att jag uppdaterar min blogg för sällan.
Skyller denna gång på för stort antal ouppklarade tankar som far runt i huvudet som tar upp all energi.

Har
iaf varit och färgat håret idag.
Har om möjligt hittat en av jordens skönaste frisörer. Tror nog procedurerna med att klippa/färga osv hade gått mycket smidigare om vi inte snackade bort all tid. Men fasen så trevligt det är att gå till frissan!
Är tillbaka i mitt älskade knallröda hår dessutom. Det mår jag bra av!

Helgen har varit riktigt skön måste jag medge.
Rep i fredags kväll.
Lördagen ägnades helt åt min kära mamma - shopping och dansföreställning på Vågen och söndagen i nåt form av kaosartat rep på skolan.

Ser dock redan fram emot nästa fredag måste jag också påpeka. Då är det dags för Da Vinci-koden. Tyckte verkligen om boken, och ska bli jättespännande att se filmen...


Mmmyyeah....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits