Nu börjar fåglarna sjunga...

Har ganska nyligen kommit hem från en jättetrevlig kväll som följt efter denna fantastiska helg.

Har spelat för bra mkt större publik än vi kunnat hoppas på - dessutom underbart entusiastisk sådan!

Ikväll rundade vi av med lite "fika" på magnus&magnus för att sedan landa på Parkan. Lattjolajban - så otorligt längesedan man var där känns det som.
Var ju inte längesedan man i princip bodde där - men den världen känns långt långt bort nu...
Kul att träffa massa gamla godingar i alla fall - och röja loss på dansgolvet med alla underbara skolkamrater.

Ska förövrigt upp om fyra timmar för att röja teatern. Känner mig inte helt säker på att det är en bra idé, men vad gör man inte för konsten?


Förövrigt behöver jag fortfarande mera kramar.
Ge mig!

(märk förövrigt att jag använt ordet förövrigt onödigt många gånger i denna text..)

Kommentarer:
Postat av: Gjermundsilje

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits