Personalaktivitet...

Midsommar schmidsommar.
Inte alls så himla kul med midsommar.

Onsdagen FÖRE midsommar dock - det är en sjuhelskottas dag att festa på!

Årets personalaktivitet gick alltså av stapeln på denna dagen. Och vilken dag sedan!

Halv tre träffades "lilla" gänget utanför jobbet för att i extremt lugnt och inväntande tempo bege oss ut mot Saltholmen.
Väl där blev vi uppmötta av några sköna båtgrabbar och deras DÖLÄCKRA RIB-båtar!

I 60 knop öste vi på hela vägen ut till en liten mysig gästhamn på Vinga, för att avnjuta en skaldjursbuffé med tillhörande dryck innan vi begav oss på en minst lika skumpig och flygande färd hem!
Det ska påpekas att frisyr och smink inte riktigt såg ut som man tänkt sig när man kom fram till Lilla Bommen vid tiotiden på kvällen igen!

Peacock Beach Party bjöd på mjuka himlasängar att gosa ner sig i - här ska även utnämnas ett tack till herr O för ruskigt goda drinkar - bra att du vet hur jag vill ha det.
Även ett pitstop från hellregnet på O'Learys var välbehövligt innan vi nådde slutdestination Nivå.

Nivå var mer folktomt än vanligt, men å andra sidan hade jag god underhållning i att se arbetskamrater vimsa förbi i dimman (S - känn dig träffad).
Tack här också till K för sällskapet - utan dig hade jag varit hemma och sovit bra mycket tidigare. Kul att upptäcka så mycket nya saker om dig!


That concludes the story of  den onsdagen.
Gärna fler sådana tack!


Förövrig när jag ändå håller på att tacka ,
så tackar jag även T för en grymt trevlig kväll, ikväll. Det får vi göra om!
och även fröken
J för att du sitter och håller mig sällis om nätterna och planerar massa knäppa saker!


God Afton!

Kommentarer:
Postat av: Christianvanja

Great site. Good info


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits