SPSP - Spontan Plåtning med Sinnesrubbade Pojkar

Yrvaken och go som man är sådär vid tvåtiden när man knatar upp ur sängen.. (haha) och klickar på msn, och möts av ett "hej, vad gör du ikväll" och "vill du plåta", så misstänker man föga vad det är man går med på att ge sig in i.

Herr Lj var på väg till Göteborg, och herr A & herr Lj ville inte sitta hemma och dega hela aftonen, så alldeles uppenbarligen fungerade jag, samt en massa tekniska prylar som tidsfördriv.

Hoppade raskt och lätt in i duschen för att få bort en kass brun-utan-sol, som bara lämnat mig fläckig. Varpå jag lika svettig som innan packade ihop mig och for iväg till andra sidan stan till fröken S som hjälpte till med make up.
Supertack för det gumman.

Pojksen plockade upp, och sen bar det av på nya äventyr.
Har fortfarande inte fått grepp om hur aftonens bravader egentligen gått...
I guess I'll have to wait and see.


Nu är jag dock helt slut.
Det fantastiska är att klockan inte ens är tre..!!
Ska nog sova lite så jag orkar vara social och go' mot miss M imorgon när vi ska bege oss någonstans och käka lite gott.




Kommentarer:
Postat av: Addi

Tänk att jag saknar dig på nåt konstigt vis.
Utan att knappt ha träffat dig. that's weird right? :)

2006-08-02 @ 23:38:01
Postat av: Paulina

Yeah baby.
Men vi är ju tydligen lite wierd båda två vad jag förstått :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits