Inspärrad.

Inspärrad.
Nästan.

Eller egentligen är det nog inte så illa.
Känns mest som att jag bara jobbar och sover hela tiden.
Det stämmer ju givetvis inte.

Igår exempelvis hade jag en riktigt, riktigt trevlig kväll med gamla och nya vänner när vi firade fröken M's födelsedag. Lite god mat och gott vin intaget under den stilla pretexten att alla i hela högen förutom en stackare skulle jobba idag. Läskigt vuxet att tänka så.

T slutade 23 på jobbet idag - samtidigt som jag med andra ord. Tydligen är det klent av mig att inte följa med ut på krogen. Hmm...
Men jag jobbar ju lunch imorgon? Och långis på söndag... snälla, nån, säg att jag inte är sååå mycket kärring än?


Måndag ska jag träffa banksnubbe och prata bolån.
På ett sätt vill jag såå gärna att han säger att jag får pengarna, för då är jag med och budar på en av de finaste lägenhter jag sett på länge.
MEN. Skulle han säga nej, så betyder det att jag inte alls måste lägga ner alla tankar om NY efter skolan och andra smågrejjer jag skulle få skippa helt om lånet skulle gå igenom... och på ett sätt hade det kunnat vara rätt skönt också...  GAH.
Får se vad som händer på måndag helt enkelt.

Nu är det natti-dags.
Annars kommer mina gäster träffa på en mindre glad "trasa" imorgon.

Lev väl.


Kommentarer:
Postat av: Nicolasgina

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits