CSN, Lägenhetsvisning och Steppsneakers...

Har idag efter skolan varit och kikat på lägenhet...
Liten etta på 30 kvm, mkt överkomligt pris, och bra hyra...
När man såg vilket projekt det skulle vara att renovera lägenheten insåg man (jag) dock ganska snabbt att det inte var ett alternativ för mig..
Köket var inte ens brukbart i mina ögon - hur lagar man mat utan en fläkt ovanför spisen? För mig som då dessutom anser att köket är lägenhtens hjärta föll det, förståeligt nog, ganska pladask där.

Kom för ett tag sen hem efter lägenhetstitt och sånglektion för att upptäcka kuvert från bland annat csn .. hur irriterad på sig själv blir man inte när man upptäcker att man GLÖMT SIGNERA studieförsäkran?
Här har jag gått och undrat var tusan mina pengar tagit vägen... some days, kan jag bara skylla på....


Kan dessutom nämna att jag desperat letar efter ett par Capezio Tapsneakers (Steppsneakers) Amerikansk strl 6. Har du ett par sådana som du inte använder?
Kontakta mig så fort det bara går!





Myeah... that's all for now folks.

Kommentarer:
Postat av: topsy

jadu hjärtat...
köket är ju viktigt - du får helt enkelt komma förbi mig nån gång närsom helst!
så kan du ju lätt hitta vägen till mitt hnjärta!

pussipuss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits