skönt flow och insparksfest...

Första veckan i årskurs tre är avklarad.
Har gått oväntat smärtfritt.

Allt har bara flytit på och vi har kommit igång med det mesta - slutproduktionsjobbet i teatern rullar på i riktigt friskt tempo - fortsätter det såhär så kommer vi vara superklara till premiär, vilket skulle vara underbart.

Dansen gör mig bara lycklig och det faktum att min gamla skada inte alls stör speciellt mycket i undervisningen gör mig lugn och jätteglad - helt plötsligt känns det som att jag faktiskt är "med" - måste inte hela tiden tänka på att inte ta ut, minska rörelserna och på så vis känna mig hindrad.

Nästa vecka är det sång med ny lärare. Spännande. Har lite gamla låtar föreberedda, samt en ny - får se vad hon tycker. Hon är ju känd för att vara brutalt ärlig.
Sånt uppskattas.

Nu ska jag ta mig en dusch, göra mig iordning och ta mig in till kollektivet för lite förfest innan insparksfesten på skolan för våra nya ettor.
Ska bli riktigt trevligt, fastän man är rätt mör i skallen.

Imorrn blir det jobb...

Har jag förresten sagt att jag ska till NEW YORK? :)
Ja just det.. bara hundra gånger.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits