I suck I suck I suck.. men har jävligt kul doing it.

Ja.
Första riktiga träningspasset då.

Balett.
Kan ju inte konstatera annat än att jag sög så hårt så det var skrattretande.
Eller ja. Antagligen kommer jag inte göra det imorgon och resten av veckan, då det mest handlar om att hjärnan tagit sommarlov från att plocka upp koreografi.
1 timme och 45 minuter gick dock inte helt till spillo. Fick massor med bra information att ta in i hjärnan.
Dessutom hade jag ruskigt kul.

Jazz.
Jazz med ett muskelberg till karl är inget jag är van vid.
Höll på att säga att det var distraherande, men riktigt så illa var det inte. Dock var jag fascinerad över vilken jäkla kraft som finns i en sån dansare! Att se Colin göra en perfekt needle, som om han aldrig gjort annat är så klockrent. Jävulskt inspirerande också.

För min del så kunde det gått sämre, och bättre också..
Man har tappat så himla mycket över sommaren. Core-styrkan är som helt bortblåst....
Men styrketräningen för skadan har lönat sig i alla fall märkte jag idag!
Yippie!


Imorgon är det upp å jobba, och sen fräsa iväg till skolan igen för att lattja lite ytterligare!
Behave now people!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits