Check in @ school.

Stäplade in för årskurs 3 tidigare idag (eller egentligen igår, om man kollar på klockan..).
Kul att träffa klassen.
Kul att träffa lärarna.

Många visdomsord från ledningen.
Som vanligt.
Min favorit är "bli inte sjuk".
Haha...

Första klassen börjar imorgon.
Stepp till att börja med... hur fan ska det gå?!
Alvgrim är tillbaka på lärarposten och det kommer nog ..gå fort. (Men vara kul också har jag en feeling av..).

Baletten därpå har jag sett fram emot hela sommaren, och teatern blir extra spännande då vi får våra roller inför slutproduktionen. Vet vad jag hoppas på, men tror på något annat...

Sova nu.
Får inte trilla ihop av trötthet första dagen.

Kommentarer:
Postat av: Metropolcarnivale

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2008-02-11 @ 11:07:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits