vackra stämmor och smutsiga golv.

    Dagens omgång av Idol bjöd väl mest på många nervösa stämmor. Tror att det kommer bli bättre i framtiden. Dock impade den piercade killen på mig. Han har NÅT. Det där man inte kan sätta fingret på helt och hållet. Underbart.

    Pissigt att inte få vara med på jazzen, särskilt när de gått igenom så mkt nytt idag. Kunde iaf göra de flesta övningarna vid stången på baletten. Halleluja.
Får lite damp på att det är så skitigt inne i våra danssalar för den delen.
Rachel var mkt snygg i håret måste jag dessutom säga.

    Stepp för min del imorgon. I alla fall nåt.

    Ska sova nu - vaknade helt utsövd imorse, 8,5 timmar sömn är precis vad jag behöver. Helt underbart!
Mycket skoj som händer i nästa vecka i alla fall!
Mer om det då.


                                     Vad hände egentligen med "dagens Stoffe", Stoffe?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits