Uppdatering från långhelgen...

    Det är väl lika bra att börja 'från början':

    Torsdagen förgylldes med en fantastisk sånglektion under dagen och gott sällskap på kvällen. Inte nog med det hade jag två riktigt bra dansklasser - och vågade saker jag inte trott jag skulle våga, på akroklassen. Skitsköj. Snacka om en dag i rätt spår.
Dock litet minus att Aurora hade lagt in en shoulderfreeze i sin moderntkoreografi vilket skapade ett grönbrunblått  blåmärke i storlek europa på min axel. Aj.

    Fredag bestod även den utav riktigt kul skola - lyx att det ska få vara såhär - jag tänker på alla stackarna som måste sitta och plugga in diverse teoretiska saker när jag får ha såhär skoj! Blåmärket skiftade färg till gulbrunt.

    Fredagsaftonen spenderades i gott sällskap av skolkamrater på Cabaret Lorensberg. 10årsjubiléet innehöll en hel del pangnummer, men saknade trots det vissa av höjdarna som varit med nu de senaste åren när jag fått se cabarén... Nåja, bra jobbat i alla fall.
Ära och cred. åt Dennis, David och Jacob som för kvällen impade mest på mig av diverse anledningar. Tråkigt att Malena inte fått chansen att riktigt visa upp sin röst i denna showen - vi som sett och hört förut vet att hon kan mycket mer. Oavsett dagsform så charmade cabaréarna upp publiken ur stolarna lagom till finalnumret - en lyckad kväll med andra ord.

    Lördag morgon startade två timmar innan min väckarklocka skulle ringt. SMS från mamsen. "Ring mig" - jahapp. Bara att plocka ihop sin skrovliga morgonröst och ringa upp - kunde ju vara något viktigt..?
Är i alla fall glad att jag klev upp ur sängen tillslut. Fick gjort en hel del saker innan jag stack iväg till jobbet.
Arbetskvällen var mycket trevlig och det var kul att träffa gosingarna på jobbet - blir ju mer sällan nu än man har vant sig vid under sommaren. Tackar Anders för skjutsen hem.

    Söndag, idag med andra ord har varit enormt segstartad.
Slog en pling till Flo för att kolla av hur det gått för alla Göteborgare i sökningen till Floor Filler (tv3's danssåpa ni vet..). Visade sig att hon hade valt att söka Skönheten & Odjuret igår istället och därmed då inte sökt FF. Fick inte tag på nån annan, så nu är jag jättenyfiken på hur det gått. Efter idag ska de ju ha valt ut gruppen som kommer medverka i programmet, och det känns hyfsat far fetched att man inte skulle känna någon som kommit med...

    Har dessutom tvättat, lagat mat, gjort fruktsallad och packat ihop teaterrekvisita till imorgon. I feel nyttig.

    Tänkte dessutom bjuda på två bilder från nollningen som var för ett tag sen, då Rebecka skickade över dem till mig förut.



©Rebecka Andréasson.

Jättesöta nollor strike:ar en pose för klassfotot... intet ont anandes.



©Rebecka Andréasson.

För att sedan bli ena stolta, vackra ettor till degklumpar!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits