Trött och Ensam.

    Trots att min (skol)dag varit kort har den varit nog så påfrestande.
Efter två dansklasser som kändes mäkta meningslösa då jag ändå inte kan göra mer än markera de flesta övningarna för tillfället så var vi skollediga, med uppgitft att gå ut på stan och betrakta människor för en teateruppgift. Jättekul, men synd att jag och Linnéa inte trillade på några jätteyviga individer - i alla fall inga som kom i par.
Dock bör nämnas att vi sett, mer eller mindre, originalet av en "bimbo"... svank, plutmun, överdriven attityd, långa cat-nails och en klubba i munnen, samt en väska med nåt "kaxigt" tryck... tänk om vi bara hade sett vem hon försvann för att träffa också. Hade varit så perfekt.
Tillslut fasnade vi för två hållningslösa tjejer.

    Efter denna sköna vistelse i sensommarsolen - ja, så får man säga när det värmer såpass mycket! så sprang jag och handlade och åkte hem, lagade mat och diskade lite av gårdagens disk som fick stå efter Elin och Gustav hade åkt hem. (Vem orkar diska klockan tolv på natten?)

    Har mest suttit framför datorn/tv:n nu ikväll och bara slappat. Saknat min mamma som opererats idag. Hon sover tydligen fortfarande efter operationen sa mormor som hade pratat med läkaren. Vill ringa henne nu, men får hålla mig till imorgon...  Känns lite ensamt här för stunden.
 
    Imorrn first thing, är det naprapaten som gäller. Hoppas att han på något vis ska hjälpa mig att få ordning på dethär. It's been way too long.

    NU däremot är det sängen, en mysig bok och bara trötta ut ögonen
så man kan sova LÄNGE .....



                            The rumba is the vertical expression for a horizontal wish.
                                                                                            - ur Shall we dance.

Kommentarer:
Postat av: Vetlejeanett

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits