Sömnlös helg och Eld i håret.

    Att jag inte somnat ännu är ett smärre underverk.
Jobbade som vanligt till tre i lördags och kom inte hem förrän någon gång strax före fyra. Att gå upp kl nio morgonen därpå var inte en hit.
Att sedan pendla från och till en frisörsalong i tolv timmar för att vänta på att få bli knallröd i håret gjorde att min dag blev ganska segdragen.

    Nåja. Hann i alla fall att lära känna massa goa människor innan man kom hem vid tolvtiden på natten.
Dessutom fick jag tid att ta en snabbfika tillsammans med Johan och Affe. Inte varje dag man fikar med så celebert Göteborgsbesök (J i alla fall, A är ju här till vardags...).

    Yeah.  Men äh, skriver mer någon annan gång när jag inte sitter och sover vid skärmen. Har redan fått skriva om texten två gånger för att mina fingrar 'sluddrar' så mycket...

    Dagens Stoffe är tillsvidare on ice, har inte pratat med honom på några dagar och därmed inte heller tagit del av några visdomens ord.


                                                                  

                                                          Tjipp!

Kommentarer:
Postat av: Alexandre

Vart tar du klasser nånstans, i Göteborg? Jag dansar en del i Usa , emn öär i Gbg över sommaren, vill gärna veta vart jag kan ta klass....

2006-06-29 @ 19:55:53
Postat av: Paulina

hey alex: just nu över sommarn är det dåligt med klasser. i början av augusti kommer dansforum ge klasser i balett, jazz, house och hip hop dock. (veckorna 32 och 33)
chansen finns också att danshuset ger klasser på tisdag och torsdagar, då de gjorde det förra året, men är inte helt säker, då de byter lokaler nu över sommarn... /P.

Postat av: Baraal

Great site keep up the good work

2008-04-16 @ 09:19:30
URL: http://baraal.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits