Livets goda.

    Har kommit fram till att det finns ett antal fantastiska saker här i livet, bland dem rör sig saker som att få sova när man är trött, kissa när man är jättekissenödig, ta en dusch när man är helt slut i kroppen, stå på scen med väl inrepat material och... fysisk beröring.

    Fysisk beröring av alla sorter, i all ära, men just idag har jag fått min dos i form av massage.
Massage är nog något av de skönaste saker människokroppen kan utsättas för. Inte att förtränga att det kan göra sjukt ont också, men på något vis är det i nittio procent av fallen en bra smärta, eller ett 'gott-ont' som jag säger.

    Det enda som är dumt med massage såhär mitt i veckan är att imorgon kl kvart över tolv är jag precis lika spännd i musklerna som jag var efter denna veckan so far.

    Nåja, som en av Fridas gäster någon gång sa: "En se unne sej, å en se götte sej" Sedan att det har med något helt annat att göra ursprungligen är en helt annan femma.


                                              "Someday you're gonna be someone special..."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits