Med snön kom ............

Vet inte varför, men idag kom den totalt tillbaka - inspirationen.

Kanske var det snön som singlade ner över mig och Johan när vi hoppade av vagnen vid korsvägen som fick mig att få tillbaka den där barnsligt glada lyckan över att bara få finnas till och vara jag.
Jag vet inte.

Har ätit clementiner i ett sedan jag kom innanför dörren. Eh.. tog en liten paus för middag också.

Inte
nog med det har jag och Kristina bestämt att vi ska ge oss ut och titta på fantastiskt rolige och dessutom snygge herr Magnus Betnér imorgon när han ståuppar på Harry's.

Som
om det inte vore nog med det så var helgen i Västerås jätterolig. Tack Stoffe och Kristina för en galen men effektiv helg!
Enda som var trist var att jag missade Malin Zaki's klass på söndagen, men såna smällar får man ta.

Wihoooo. Vill inte sitta mer här vid datorn, vill egentligen bara gå ut och göra snölyktor, men det är det lite för sent för.. så jag får nog sova istället, men det är lika skönt det !!!

Kommentarer:
Postat av: Pontus

Vart fan har du tagit vägen?
Msn?????

Postat av: Boysmaria

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-16 @ 12:55:01
URL: http://boysmaria.blogspot.com
Postat av: Chrisstina

Site was very helpful. thank you

2009-03-09 @ 11:42:23
URL: http://chrisstina.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits