Nyaste bloggen just i denna sekund...

Välkommen hit..

..antar att jag också har blivit smittad av blogg-hysterin som verkar råda nu. Alla vill bli dokusåpakändisar.. fast på internet..
Kanske är det innerst inne min hemliga dröm också? Inget jag direkt reflekterat över för att vara ärlig.


http://paulina.blogg.se blir nog främst en liten *vent*-sida för min del. Att lufta saker som stör mig, gör mig lycklig eller bara råder i mitt liv för tillfället.
Frågan är - hur mycket vill man dela med sig av till världen?
Jag är nog trots allt inte ute efter att låta folk veta allt om mitt (för tillfället icke-befintliga) sexliv, veta om ALLA mina dåliga vanor eller bara höra massa skryt om hur j-vla bra jag är de dagar jag har flyt.
Nej, är du ute efter skandal så läs någon annans blogg.

För aftonen så tänkte jag att jag snart skulle knyta mig. Är upp och bege sig till skolan imorgon. Uppsjungning och egen uppvärming innan genomdraget av våran kommande föreställning. (Premiär fredag 27e maj).  Agh.. jösse, nära nu.
Berättar mer om detta i kommande inlägg... =)

NU är det dags att önska eventuella läsare god natt, och låt inte monstren under sängen få tag på dig!
/Paulina

Kommentarer:
Postat av: Opinionmalk

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits