Besvikelse - en överraskning varje gång..

Aldrig förr har jag sett mig själv som en godtrogen människa... vet fortfarande inte om jag borde göra det - är inte direkt jättelättlurad (undantag de dagar då jag sovit waay för lite), dock tror jag väldigt gott om folk - särskilt människor jag trott mig känna.
Vad som knäcker mig ännu mer är att jag med vissa människor är såpass övertygad om deras goda drag att jag är villig att acceptera föråtelser gång på gång, och enträget verkar min hjärna vilja acceptera att bli sviken gång på gång. Varje gång blir jag dessutom lika ställd .
Godtrogen kanske är ordet trots allt.

Är det bara jag som råkar ut för sådant här?

Kort tankeställare idag. Behöver sova. Hade en lång dag igår, med påföljande för kort natt och en försovning imorse. Urk!
Fortsättning följer ;-)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits