Träningsvärken som uteblev...

    Trots balett och steppklass har jag ingen träningsvärk. Än i alla fall. Den kommer väl säkert till imorgon som lite extra grädde på moset. Magpirret stiger inför morgondagens klass. Första jazzpasset med Ran Hamilton. Å andra sidan - har andra klarat det så borde väl jag?
Håll tummarna för att jag inte går sönder.

    En annan sak jag funderat på är det där med varför man alltid har missade samtal på mobilen när man råkat lägga undan den och haft den på "ljudlöst"? Men när man väl vill att det ska ringa, så tiger telefonen som muren.
Hade i alla fall några missade samtal på mobilen så jag tänkte jag skulle sätta mig och ringa tillbaka. Kul att ingen svarade.

    Nåja. Trägen vinner.
Tillslut svarade i alla fall jobbet...

    Jag har gnällt om att få ledigt på lördag så att jag och Rebecca kan ta oss en promenad down memory lane och gå och se
Hardcore Superstar som spelar på invigningen av Ungdomens Hus (eller Kulturhus eller liknande namn..) här i lilla Partille.
Jag och Becca gjorde nämligen "succé på turné" för några somrar sen, och passade på att se HCSS live mången gång under den sommaren.
Livet runtomkring var nog det roligaste man kunde göra som 17åring. Planka sig in på diverse krogar, spana på rockerboys och tälta med den obligatoriskt tillhörande stereon på max tills grannarna vaknade och kom och spelade ultimate frisbee med en.
Det var tider det... (inte för att jag hade velat, eller för den delen orkat göra om det nu...).
Fan Becca... tack för att du gjorde den sommaren så grym!

    Oavsett vilket, så verkar det inte som om jag kommer kunna få ledigt ändå. SUCK.

    På tal om ultimate frisbee så spelade vi frisbee...- golf... förra fredagen med alla från jobbet. Skitnice. Särskilt i kombination med lite alkoholhaltig dryck och glatt humör.  Därpå följde p-festen på DEEP. Tröttheten tog dock över snabbt, så jag "gjorde en Svensson" [ internt uttryck för att smyga hem tidigt ] och stack vid halv ett...  har nog officiellt blivit lite UB nuförtiden.

                                                                                                                           

    Well well. Det var en resumé på dagen so far.
Nu måste jag dock ta tag i att fundera runt allt småpill med nollningen.



                        Ta hand om er därute!

Kommentarer:
Postat av: Nicolasgrete

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits