nollor blir ettor...

    Idag har jag ägnat mig åt den fantastiska högskoletraditionen "nollning"/"inspark".
Våra fantastiska nollor, eller numera då ettor, har fått utstå både det ena och det andra under eftermiddagens lopp. Bland annat  sång och dans på Järntorget, poängplockarjakt på stan (där man plockade poäng om man bland annat badade i någon fontän, respektive pussade en korvförsäljare på pannan...) och därefter avsluta hela leken med att bli ofrivilligt och oförberett dränkta i vatten och påföljande mjöl.
Tur att de får en fest såhär på kvällskvisten, annars hade vi väl aldrig blivit förlåtna!

    Festen var skittrevlig och jättelyckad, även om den som varje år rundas av hyfsat tidigt då alla är så förbaskat trötta efter första veckan. Ettorna är helt underbart trevliga, många härliga individer med spännande bakgrunder. Treorna ska givetvis också hyllas för en fantastisk version av "jul jul, strålande jul" mitt upp i höstrusket.     (Hm.. Estetskola, märks det eller?)
80-tals tema förresten. Lovar att posta en bild senare på de HETA outfitsen som grabs and gals hade på sig.

    Upptäckte precis nu att jag har fina deg-fläckar från tidigare idag på mina byxor. Jobbigt!

    Sova
är nästa sak på schemat. Jobbar lunch imorgon och ska jag orka med det är sömn en nödvändighet.
Hcss imorgon också för den delen... hell yeah!

                                       
                                     Bad sneakers and a piña colada åt folket...
                                                            alternativt:     "1,2,3,4. Jag é en partymyra."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits